10 juli 2013

Klara,... färdiga,... cykla!

Att cykla 100 km på 8 timmar med full cykelpackning, runt en led som är till för turister (nynäsleden), i syfte att hinna med en båt till Gotland, är inte att rekommendera... Det är ganska jobbigt, för att utrycka sig milt. 

Vi han hur som med båten och kunde sova någon timma under ett bord i restaurangsalongen innan vi var framme ca 02.30. 

Omtöcknade tog vi oss iland och ut i ett skogbevuxet område strax söder om Visby innerstad, slog upp vårt tält och däckade.

Det lilla sommaräventyret har börjat! 





2 kommentarer:

  1. Hej! Tänkte fråga hur du fick dit din Unicef bild, för jag har försökt men blogger vill inte acceptera HTTLMkoden...

    Tack på förhand =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Jag vet faktiskt inte riktigt, var så länge sen. Men jag tror faktiskt att jag bara laddat upp den som en vanlig bild. Dvs. sparat bilden på datorn först och sen laddat upp den som en bild i en bildruta som jag lagt till via layoutfunktionen. Kan inget om HTML koder så något sådant har jag inte mixtrat med.

      Radera