11 september 2005

Jag skall flyga här ifrån .....

Jag antar att jag jag gömt mig under täcket nu ett tag... men det pirrar i hela mig när jag tänker på de äventyr som väntar.

Tänk att få uppfylla den drömmen! Det är en dröm som jag självklart har förväntnigar på och samtidigt vet jag att det inte går att ha förväntningar på den, det går inte för den är så oerhörd på något vis. Något oerhört men ändå inte alls ouppnåeligt! ÅÅÅÅÅÅÅ

Jag vet inte, gud, jag måste tänka på något annat nu!

I övrigt skall jag under veckan försöka mig på att skriva en bra (vetenskaplig) uppsats på ca 5-7 sidor om en liten, liten dikt av Bo Setterlind.... Vi kan snart börja diskutera ouppnåelighetens gränser.

Döden tänkte jag mig så... ja, om odalmannen som bödel och så vidare.. det skall bli spännade och se vad det blir av det hela.. Flummigt sa jag ju att det var, och pappa med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar